Åpen butikk i Showroom torsdager fra kl. 15-18
0 Handlevogn
Lagt i handlekurven
      Du har varer i handlekurven din
      Du har 1 vare i handlekurven
        Total

        Her har vi samlet spørsmål vi ofte får.

        Jeg er usikker på størrelsen, hva gjør jeg?

        Inne på hvert produkt finner du måleskjema du kan bruke. Mål deg selv og finn din riktige størrelse. Vi har merker som lager klær i forskjellige mål, så det er viktig at du måler deg. Våre produkter er målt på yttersiden når de ligger flatt på en benk.

        Fortsatt usikker? La en av våre eksperter hjelpe deg, send mail til kundeservice@sportypluss.no, eller bruk våre sosiale medier.

        Hvor fort sender dere bestillingen min?

        Om du bestiller før 11.00 mandag til fredag, så sendes bestillingen din samme dag. De fleste bestillinger blir sendt ut så fort som mulig etter 11.00 mandag til fredag, uansett. 

        Når kan jeg forvente at pakken kommer frem?

        Det avhenger av transportør og om det er høytider og helg, da kan pakken bruke litt lengre tid. Vi håper selvfølgelig du får den, så fort som du ønsker!

        Har Sportypluss fri frakt?

        Ja, for kjøp over 799kr.

        Jeg har ikke fått en bekreftelses mail etter et kjøp, har den gått igjennom?

        Sjekk søppelposten din. Om den fortsatt ikke er kommet, send oss gjerne en mail til kundeservice@sportypluss.no eller bruk våre sosiale medier.

        Hvordan kan jeg returnere produkter jeg har kjøpt?

        Du har alltid 14 dagers angrerett på kjøpet ditt hos Sportypluss. Angreretten gjelder for varer over 300kr.  Fyll ut dette skjemaet. Her står også hvordan du går frem. Retur etter 14 dager, vil kunne gi en kode for beløpet til gode. Det er ikke returrett på varer satt ned med 70%. Returrett og bytterett gjelder IKKE for BADEDRAKT av hygieniske årsaker.

        Jeg ønsker å returnere deler/hele ordren. Må jeg betale for dette? 

        Bruk returetikett som lå ved i pakken din. Denne er kodet til akkurat din ordre. Ja, du vil bli belastet med kr 129,- for returen. 

        Jeg ønsker å returnere varer fra 2 forskjellige ordrer, kan de sendes i samme retur?

        Det kan du, MEN de må være adskilt i pakken. Hver returetikett er kodet til ordren de kommer fra. Mikses disse, blir det rot for maskiner som leser retur. Pakk varen fra ordre 1 inn i egen emballasje, fest returetikett som hører til. Så kan denne legges inn i emballasjen for ordre 2, som får sin egen returetikett. Gi gjerne beskjed på mail eller messenger om at dette er gjort.

        Jeg har returnert varer. Når kan jeg forvente tilbakebetaling?

        Det tar ofte inntil 2-3 uker før pakken er tilbake på lager og vi kan refundere penger. Med det samme vi refunderer, vil du motta en mail som bekrefter dette.

        Har du benyttet Klarna som betalingsmetode vil også de motta beskjed om returen når vi refunderer. Andre spørsmål om faktura må rettes direkte til Klarna.

        Kan jeg returnere salgsvarer?

        Vi refunderer ikke på varer satt ned med 70%. 

        Jeg rakk ikke hente ut pakken min, den er gått i retur. Hva gjør jeg?

        Pakken registreres som returnert og behandles på vanlig måte. Det vil si at penger refunderes, returporto på 129,- trekkes fra beløpet. Du bestiller varene på nytt, om det fortsatt er aktuelt for deg.

        Hvordan kan jeg betale i nettbutikken? 

        Vi har Klarna, MasterCard, Vipps og Visa som betalingsløsninger for deg. Les mer om betalingsmåtene våre her!

        Hvor legger jeg inn rabattkode?

        Legg inn rabattkode når du skal betale. Da kommer det opp en rute med teksten "Gavekort eller rabattkode" skriv inn koden og trykk "Legg til". Da blir rabatten lagt til ved ditt kjøp! 

        Jeg har fått feil vare, hva gjør jeg?

        Send oss en mail på kundeservice@sportypluss.no med ordrenummer så hjelper vi deg.

        Det mangler et plagg i pakken min, hva gjør jeg?

        Send oss en mail på kundeservice@sportypluss.no med ordrenummer så hjelper vi deg.

        Jeg ønsker å sende pakken til en annen adresse enn min egen. Hvordan? 

        Når du har valgt leveringsmetode og klikket deg videre til betalingsmetode i handlekurven, fyller du først inn opplysninger om deg selv og klikker “fortsett”. Deretter fyller du inn leveringsadresse i feltet under opplysningene om deg selv.

        Jeg har ikke fått pakken min, kan jeg se hvor den befinner seg?

        Du skal ha mottatt bekreftelse på utsending når pakken din ble sendt. I denne mailen står et sporingsnummer du kan bruke for å spore pakken din. 

        Har dere fysisk butikk?

        Vi har showroom på Sorgenfri i Trondheim. Her har vi åpningstid hver torsdag fra kl 15-18, velkommen til Bratsbergvegen 2.

         

        Fikk du ikke svar på det du lurte på?

        Spør oss på mail, vi hjelper deg gjerne!

        Sporty hilsen Kine, Hanne og Torunn